Maistas 

Vasaros receptai – sveiki užkandžiai

Vasaros laikotarpiu, ypač kuomet karšta, dauguma neturime apetito. Tad valgyti mėsgalius – ko gero paskutinis pasirinkimas. Šiuo laikotarpiu parduotuvių lentynos tiesiog lūžta nuo daržovių gausos. Kad ir kaip bebūtų keista, daržovės įgauna tikrąjį skonį, turi daugiau vitaminų, etc. Tad siekiantiems išlaikyti gražias kūno formas patartina į savo racioną įtraukti šiuos produktus.

Švieži agurkai. Didžiąją agurkų dalį sudaro vanduo, t.y. apie 96%. Skirtingai nei dauguma kitų vaisių/daržovių, agurkus lengva atsinešti į darbą ir vietoj „nesveikų“ užkandžių galite rinktis pakramsnoti agurką. Didelis vandens kiekis atgaivins, o tuo pačiu suteiks sotumo jausmą. Maistingųjų medžiagų juose yra labai nedaug.

Morkos (morkytės). Morkose yra gausu vitaminų, ypatingai vitamino A. 50 gramų morkų yra rekomenduojama šio vitamino dieninė norma. Didelis skaidulinių medžiagų kiekis taip pat naudingas organizmui.

Pomidorai. Naudinga daržovė, turinti didelį kiekį antioksidantų, tačiau…. Valgyti pomidorus darbe – nepatogu, nes kandant pomidorą 99% apsilaistysite pomidorų sultimis. Visgi jei tai slyviniai pomidorai – pirmyn, nes mažieji pomidorai – kaip tik vieno kąsnio dydžio.

Paprikos. Užkandžiauti paprika – paprasta. Tereikia susipjaustyti papriką šiaudeliais ir jūs turite skanų užkandį. Paprikoje gausus vitaminų A bei C kiekis, tačiau kaloringumas – mažas.

O ką tu renkiesi pakramsnoti darbo metu?

Susiję įrašai

Leave a Comment